Opravy a údržba bytového fondu SMO, svěřeného do správy městskému obvodu Slezská Ostrava

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Opravy a údržba bytového fondu SMO, svěřeného do správy městskému obvodu Slezská Ostrava

  2. Základní informace k životní situaci

    Opravy a údržbu bytového fondu Statutárního města Ostravy, svěřeného do správy Městskému obvodu Slezská Ostrava, zajišťuje odbor technické správy v souladu s platnými právními předpisy a dle finančních prostředků určených pro příslušný kalendářní rok.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Veškeré informace budou poskytnuty na odboru technické správy v kanc. č. 211, 213 nebo 217, ÚMOb Slezská Ostrava, 1. patro, nám. J. Gagarina 4-6, Slezská Ostrava.

  6. Na které instituci životní situaci řešit
  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Odbor technické správy Úřadu městského obvodu Slezská Ostrava, 710 15 Slezská Ostrava, nám. J. Gagarina 4-6, 1. patro

    Úřední hodiny:

    pondělí a středa             8:00–11:30     12:30–17:00

    Ing. Pavel Grochal
    bytový technik
    +420599410036 213 / Slezská Ostrava, Náměstí J. Gagarina 4
    Petr Jurčeka
    bytový technik
    +420599410031 213 / Slezská Ostrava, Náměstí J. Gagarina 4
    Darina Mladenovová
    bytový technik
    +420599410037 211 / Slezská Ostrava, Náměstí J. Gagarina 4
  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    Veškeré informace budou poskytnuty na odboru technické správy v kanc. č. 211, 213 nebo 217, ÚMOb Slezská Ostrava, 1. patro, nám. J. Gagarina 4-6, Slezská Ostrava.

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Žádost o udělení souhlasu s umístěním technického zařízení

    Veškeré informace budou poskytnuty na odboru technické správy v kanc. č. 211, 213 nebo 217, ÚMOb Slezská Ostrava, 1. patro, nám. J. Gagarina 4-6, Slezská Ostrava.

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Poplatky nejsou stanoveny.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Lhůty nejsou stanoveny.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Elektronická služba, kterou lze využít

    Veškeré informace budou poskytnuty na odboru technické správy v kanc. č. 211, 213 nebo 217, ÚMOb Slezská Ostrava, 1. patro, nám. J. Gagarina 4-6, Slezská Ostrava.

  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje
    • Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)

    • Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
    • Zákon č. 183/2006 Sb., stavební zákon
    • Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
    • Nařízení vlády č. 308/2015 Sb., o vymezení pojmů běžná údržba a drobné opravy související s užíváním bytu.
  16. Jaké jsou související předpisy

    Opravné prostředky nejsou stanoveny.

  17. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
  18. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

    Sankce nejsou stanoveny.

  19. Nejčastější dotazy na toto téma a odpovědi na ně
  20. Další související informace
  21. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  22. Související životní situace a návody, jak je řešit
  23. Za správnost návodu odpovídá útvar
  24. Kontaktní osoba
  25. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
  26. Popis byl naposledy aktualizován

    13.04.2022

  27. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno

  28. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace