Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
-
Označení - pojmenování - životní situace
Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
-
Základní informace k životní situaci
Jedná se o místní a přechodnou úpravu dopravního značení na pozemních komunikacích. Stanovení místní a přechodné úpravy dopravního značení na pozemních komunikacích povoluje příslušný správní úřad po předchozím písemném vyjádření příslušného orgánu policie.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
Osoba, v jejímž zájmu nebo z jejíhož podnětu, by mělo dojít k úpravě dopravního značení.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podáním žádostí k příslušnému správnímu úřadu.
-
Na které instituci životní situaci řešit
Úřad městského obvodu Slezská Ostrava, odbor dopravy a životního prostředí, ul. Těšínská 35, 710 00, Slezská Ostrava.
-
Jaké doklady je nutné mít s sebou
- Žádost o místní úpravu dopravního značení – trvalou / přechodnou,
- Aktuální výpis z obchodního rejstříku (právnická osoba), kopii živnostenského listu (fyzická osoba podnikající), OP (fyzická osoba),
- Plnou moc k vyřizování úředních záležitostí (oprávnění k vyřizování úředních záležitostí nutno doložit plnou mocí žadatele nebo jeho statutárního zástupce),
- Výkresovou dokumentaci, nejlépe situaci v přehledném měřítku, s originálním potvrzením souhlasného stanoviska Městského ředitelství Policie České republiky – Dopravního inspektorátu, ve složitějších případech stanovisko pracovní skupiny OŘD při Odboru dopravy Magistrátu města Ostravy a 4x kopii této dokumentace.
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Za stanovení dopravního značení se nevybírá žádný poplatek.
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
O žádosti musí být rozhodnuto do 30 dnů od podání žádosti, ve zvlášť složitých případech a v případech, kdy je nařízeno místní šetření, do 60 dnů od zahájení řízení, tj. od podání žádosti. Pro stanovení trvalé úpravy je nezbytné počítat s dobou potřebnou k stanovení navrhované změny až 90 dnů.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
- správce komunikace,
- Policie ČR,
- případně dotčené organizace, orgány nebo občané.
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Součinnost při vyřizování žádosti, např. urychleným odstraněním případných nedostatků a vad žádosti. Žadatel je povinen dodržovat podmínky rozhodnutí o povolení výjimky z místní (přechodné) úpravy provozu na pozemních komunikacích.
-
Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
-
Popis byl naposledy aktualizován
30.12.2021
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno