Radnice

Vystavení potvrzení o bezdlužnosti vůči MOb

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Vystavení potvrzení o bezdlužnosti vůči MOb

  2. Základní informace k životní situaci

    Potvrzení se vydává na základě žádosti nebo jiného návrhu fyzické nebo právnické osobě, v jehož zájmu nebo věci má být úkon proveden.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    Fyzická nebo právnická osoba, v jejíž zájmu nebo věci má být úkon proveden.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Fyzická nebo právnická osoba, v jejíž zájmu nebo věci má být úkon proveden, musí podat žádost nebo jiný návrh na vydání potvrzení o bezdlužnosti. Při podání žádosti je žadatel povinen zaplatit správní poplatek za provedení úkonu, tj. vydání potvrzení o bezdlužnosti.

    Zaplacení správního poplatku může žadatel provést tak, že částku složí přímo v pokladně v budově ÚMOb Slezská Ostrava, Nám. J. Gagarina 5, Slezská Ostrava, částku správního poplatku převede ze svého peněžního účtu na účet Úřadu městského obvodu Slezská Ostrava nebo poštovní poukázkou.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podat písemnou žádost nebo se kontaktovat s pracovnicí odboru financí a rozpočtu Úřadu městského obvodu Slezská Ostrava.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Úřad městského obvodu Slezská Ostrava, Náměstí J. Gagarina 5, Slezská Ostrava, odbor financí a rozpočtu.

  7. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    Občanský průkaz a finanční hotovost pro zaplacení správního poplatku, v případě, že potvrzení si žadatel vyžaduje vydat na počkání.

  8. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  9. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Správní poplatek za vydání potvrzení o bezdlužnosti činí 100,00 Kč. Lze jej uhradit v pokladně Úřadu městského obvodu Slezská Ostrava nebo převodem z účtu na účet, poštovní poukázkou.

  10. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Potvrzení se vydá ihned po zaplacení správního poplatku. V případě nezaplacení tohoto správního poplatku se řízení o vydání potvrzení o bezdlužnosti zastaví.

  11. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Nejsou stanoveni.

  12. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Nejsou požadovány.

  13. Elektronická služba, kterou lze využít

    Pouze pro informativní sdělení, dle e-mailů zaměstnanců odboru financí a rozpočtu.

  14. Popis byl naposledy aktualizován

    08.02.2020

  15. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno